Arsène Lupin (2004) (5/21)

2012.04.07. 18:00

Kevés olyan filmmel találkoztam eddig életemben, amiről ki akartam volna jönni a moziból, vagy kikapcsoltam volna a videó/DVD lejátszót, de ez a film sajnos közéjük tartozik. Pedig próbálom mindig megválogatni a filmeket, amiket megnézek (ha nem tetsztik a címe, a története, fajtája, színészi gárdája, a forgató országa, akkor inkább meg sem tekintem). Így tudok időt spórolni magamnak mind a hiábavaló, végigszenvedős filmnézéssel és a negatív kritika megírásával. Például nem szeretem se az indiai, se a művész filmeket, ezért ilyenekre nem is szoktam az időmet pazarolni, nem vagyok időmilliomos. Bár ennek a filmnek a címe nem tetszett, de szeretem az ilyen 19. századi atmoszférát, no meg a francia alkotásokat. A színekkel, a helyszínekkel és a színészekkel nem is voltak gondok, de a történet számomra egy nagy katyvasz volt. Se eleje, se vége, se közepe. Az ember csak várja, hogy beinduljon, hogy végre történjen valami, aztán hosszú két óra után rájön, hogy átverték, nem lesz itt már semmi, ez volt az egész film. Ha rövidebb lett volna, talán hét pontot is adtam volna neki.

A bejegyzés trackback címe:

https://mozifan.blog.hu/api/trackback/id/tr174365381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása