John Carter (17/21)

2012.09.14. 15:00

john_carter_a.jpgEz a film egy könyv alapján készült, amiről én nem hallottam egészen a filmig (igazából egy 11 kötetes sorozat első könyvéről van szó, de nem szerepel az összesben John Carter). A történet a múltszázadbeli Amerikában keződik és egy rövid felvezetés után máris a Marson találjuk magunkat. A marsi gravitáció kisebb, mint a földi, ezért John erősebb és gyorsabb, mint az ottani lények. Hamarosan azt is megtudja, hogy egy prófécia megjósolta eljövetelét és ő fog egyensúlyt hozni a Marsa. A helyszínek rendben vannak és az effektekre sem lehet panasz. Mivel én nem olvastam a könyvet így a története új volt számomra. 250 millió dollárba került a film és csak 282 milliót hozott vissza világszerte. Nem értem az embereket, nem volt olyan rossz film, ami ezeket az adatokat indokolná.john_carter_b.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mozifan.blog.hu/api/trackback/id/tr624776115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása