A szupercsapat (19/21)

2013.02.27. 09:00

a_szupercsapat.jpg2010-ben feldolgozták az azonos nevű, a '80-as években 5 évadon keresztül futó, sorozatot. A sorozat sosem volt a kedvencem, kicsit bugyutának találtam, de a film jóra sikerült (majd talán egyszer a sorozatot is végignézem az elejétől a végéig). Szóval az alaptörténet adott volt: négy veteránt megbíznak egy akcióval, ami balul üt ki és átverik a csapatot. Ezekután kénytelenek menekülni az igazságszolgáltatás elől és közben meg kell keresniük a rosszfiúkat is. Az akciójelenetek pörgősek, ötletesek, látszik rajtuk, hogy semmit sem bíztak a véletlenre. Van pár hihetetlen jelenet a filmben, például amikor a tankkal zuhannak lefelé, de hát ez a Szupercsapat, meg lehet bocsájtani ezeket a túlkapásokat.

Bővített kiadás: A filmből létezik egy bővített kiadás is, ami 19 perccel hosszabb a mozis verziónál. Sajnos most már nem emlékszem, hogy melyiket láttam pár hete, tehát újra kell néznem hamarosan, mert most már én is kiváncsi vagyok. Ahogy én láttam a neten, inkább párbeszédeket vágtak ki, nem akciójeleneteket, de így is tetemes az a 19 perc.

A bejegyzés trackback címe:

https://mozifan.blog.hu/api/trackback/id/tr135107420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása