Equilibrium (18/21)

2012.04.09. 16:00

Erről a filmről nem is hallottam, amíg meg nem néztem DVD-én. Szerintem nem is adták a magyar mozikban vagy csak én nem figyeltem fel rá akkor. A történet egy nem túl távoli jövőben játszódik, ahol a művészetek, a másság (minden értelemben) és az érzelmek megtorlandó bűntettek. Az embereknek ugyanolyan ruhákban járnak, nem lehet saját véleményük, nem érezhetnek. Ezt segítendő mindennap be kell venniük egy drogot, próziumot, hogy ilyen agymosottak maradjanak. A karhatalom legfelsőbb szintjén a papok vannak, akik felkutatják a rezisztenseket és megölik őket. John Preston (Christian Bale) egyike a legjobbaknak, aki a legmagasabb fokon űzi az újfajta harcművészetet, amit egy ember sok fegyveres ellen fejlesztettek ki. Aztán egy nap John elfelejti bevenni a napi adagját és elkezd kitisztulni az elméje. Meglátja a színeket, újra érezni és gondolkozni kezd. No meg kételkedni, hogy az eddig vakon követett kormányzó, talán nem is olyan jó, mint gondolta eddig. Nekem a film nagyon tetszett, jók benne az akciójelenetek és a téma, amit feldolgoz, bármikor bekövetkezhet. Most is ez van itt kialakulóban Magyarországon.

A bejegyzés trackback címe:

https://mozifan.blog.hu/api/trackback/id/tr444365601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása